Resumé av kvällens bilåkning

Nu har jag kommit hem. Alle följde med mig hem. Very najjs. Har varit en väldigt trevlig kväll. Först åkte jag till Krille och hämtade min väska. Där samlades jag, Alle och Robban. Sedan åkte vi tre till Stoffe där Krille, Stoffe, Jonna och Kulti redan befann sig. Vi kikade bland annat på Stoffes Pittbike. Riktigt fin var den. Jag och Robban hann även med att tjoa på några bönner som stod uppe vid vägen. Krille verkade skämmas .

Sen körde vi ut en runda i alla fall. Jag, Robban och Alle körde i golfen och övriga packade in sig i Krilles bil. Sedan bar det av in till stan och det utövades lite drigftingträning i Torskorsrondellen *Host*. Vi hamnade även på Donken och Statoil. Efter ytterligare lite körning i diverse rondeller bar det av hem till Stoffe igen för att byta bil till hans 940. Sedan ut igen.

Den här gången hamnade vi på Rosenholm, I Nättraby, Lyckeby och på Verkö bland annat. Där vi fann den gamla folkracebanan. Som vi då körde på. Kul! Men saknade bakhjulsdrift. Efter det här körde vi en liten sväng till Rödeby och sen hem till Stoffe igen.

Där kunde jag inte motstå frestelsen att fylla Kultis tröja med snö, men tyvärr fick jag ta konsekvenserna av mitt handlande genom att han, Robban och Alle slängde sig över mig i omgångar och snöade ner mig.Jag blev jätteblöt, och Skrek som en gris. Efter det här åkte vi hem till Robban. Alle och Robban mobbade mig hela vägen, de är efterblivna. =) Där hämtade Ulla mig och Alle sen.

Nu är det dags att sova, upp tidigt imorgon.

Godnatt


Robban har förresten satt in Neon och Röda dioder i Golfen. Snyggt!!

image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0