Kvällen =)

Blev ingen bio ikväll. Det var ingen som var särskilt sugen + att vi ville se olika filmer. Så vi får ta det någon annan dag istället. Kvällen började hemma hos Krille och Pontus. Jag tog bussen dit vid halv 4. Och någon gång i samma veva körde Krille in till stan för att lana med sin skola. Sen vid 7 eller något kom Robban till dit också.

När alla var där så kollade vi på lite film bland annat High School Musical 2. Den är bra. Sedan såg vi någon annan film med. När vi skulle dra in till stan för att hälsa på Krille på hans lan fick vi i princip dra upp vår kära chafför ur soffan då denna ville se en film. Men den var inte slut förrän halv 12 så han fick naturligtvis inte se den. Speed 2 tror jag den hette. Säkert jättebra. =)

Inne i stan gick vi upp på Krilles skola och inspekterade hans lan. Det satt ett 50 tal personer och nördade framför bland annat CS och WC3. Krilles granne var otrevlig. Vi orkade inte stanna där så länge, Men jag , Alle & Robban hann med att ta in på en toalett, Utforska lokalerna och planera att spränga skiten i luften. Hann dock inte sätta det i verket för Krille kom och vi åkte ut med honom.

Det bar som vanligt av till Torskorsrondellen. Den är tydligen ultimat för sladdning. Körde där ett par varv och sedan körde vi upp mot Afvelsgärde. Där träffade vi på Rille, David och Hönsafredde. Så körde vi lite med dem och sen tillbaka i Rondellen. Där lyckades vi återigen snurra, den här gången 360 grader. Det ni! Rätt skillat. Körde sen upp till nån övergiven parkering och räjsade lite där. Sedan bar det som vanligt av in till hamnen. Där tog Krille ut sina aggressioner och körde fort som bara den. Sedan åkte han tillbaka till sitt lan.

Alle blev hemskjutsad och jag och Robban åkte till Rödeby där han bestämde sig för att leka av sig lite och sladdade runt med crossbussen utanför elverket och skolan. Fina spår. Vägen mellan Rödeby och Ledja ser dessutom ut som att någon rattfull har kört. Så illa var det dock inte. Vid Rabbeskylten hade Sanna, Sofie, Figge och Nicke varit och vänt i diket. Inte bra. Robban körde mig sedan till Ledja krysset, där han gjorde några fina ringar med bussen mitt framför ögonen på min mor. Hon bara gapade. Sen tog det ca 30 min hem för att det var så mycket snö. Usch för snö. Längtar till sommaren!

Sova nu, Godnatt!


Robban i sin 740. Najs. Hade tyvärr ingen pict eller movie när Krille kör. Får ta det.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0