Donken, Ville och spek

Gårdagen:
På Lennarts kom Alle och Weris till oss. De var hungriga vilket resulterade i att alla gick iväg till Redlight för att kolla på när de åt. Inte Olas mor dock. Och inte heller Johans. Efter Redlight tog jag bussen ut till Ville. Hos henne var jag ända till sju ungefär. Det var mycket trevligt, har saknat henne. Vi snackade en massa om allt möjligt. Blandannat lärde vi oss en massa om Satanismen. "Du peta på mig, jag säga sluta, du inte sluta, jag döda dig." Visst låter det bra? Kul hade vi i alla fall . :)

Vid 7 kom Robban och hämtade mig, och han hade sin 740. Det var very najs. Sen hämtade vi Alle och Weris i kungsmarken och det bar av mot Kassabron i Rödeby där vi mötte upp Krille och Kulti. Efter en stund så rullade även Davve och Ragge in. Krille körde upp och lämnade sin bil hos sin mormor och morfar i Rödeby, och vi andra åkte till Allivs. Där utanför hittade vi Rille och Kaludis som körde runt i Nördens bil. Efter det här lilla mötet körde vi till donken. Krille var även i Robbans bil då. Där åt jag och Weris och alla snodde mina pommes. Vi hällde också ut en massa salt på min bricka. Kul.

Sen körde vi runt lite, men i stan var det inget folk. Så det blev att vi körde ut till Verkö på den gamla folkracebanan. Vi var inne i hamnen med och där hittade vi David och Ragge igen . Så vi snackade lite med dem. Hu vad kallt det var ute. Efter det så åkte vi hem till Rilles mormor till hennes garage. Där var Rille, Nörden, Ragge, David, och sen då jag, Robban, Krille, Weris och Alle. Vi tjejer hade lite disko medan Robban hittade en skruvmejsel och såg allmänt jättelycklig ut. Sedan kom även Hönsafredde och Paulina men då skulle vi sticka hem till Krille och kolla på film. Vilket vi också gjorde. Men jag stannade bara där en lite stund, sen åkte jag hem.

Under kvällen hann vi också med att sladda på en parkering i närheten av Stena med jättemycket svängar på. och sen åkte vi typ 5 varv i Torskorsrondellen. Det var jättekul. Alle var helt hes sen .

Det är jättekul att åka med EC-Drifters ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0