Dagen i sin helhet

har inte kunnat skriva något innan idag, Dels för att det verkligen inte har hänt någonting spektakulärt, och dels för att blogg. se inte fungerat.
 
Hur som helst så åkte jag till Pontus och Krille vid typ halv 6. På min busshållplats stod det dagen till ära 8 pers. Gissa om jag blev förvånad? Väl nere i Stengöl så väntade jag in Alle, och en stund senare befann sig även Robban där. Han hade fixat med sin 740:i och körde med den. Ett väldigt stort WIE över det. Så vi åkte med honom till Strömsberg. Väl där så brottade Robban och Rickard ner mig i snön med viss hjälp av Jakob. Blöt blev jag.

Sen inne i omklädningsrummet hällde de en massa vatten på mig så jag skrek som en gris och blev JÄTTEBLÖT. Vilket folket fann väldigt roande. Robban sa att det lät som att världen höll på att rämna. Hmm? Det var väldigt lite folk där eftersom många är iväg på läger. Så det var Krille, Pontus, Alle, Jag , Robban, Rickard, Stoffe, Jonna och Jakob. Under uppvärmningen fick jag mer vatten över mig, den här gången i Örat. På träningen gjorde vi lite styrka(Vilket resulterade i att alla utom Krille fuskade). Vi körde även doppboll och fotboll. Thomas retades också med mig genom att placera mig, Robban och Rickard i samma lag. Fy . x)

Men nu ska jag sova.

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0