Borta bra men hemma bäst..

Så var man hemma i Åbyholm igen då. men bara för en liten stund. Man måste ju byta kläder och sånt. Haha. Usch jag gillar inte att vara här. Eller det är skönt en liten stund, men sen blir det jobbigt. Vi har verkligen inget att prata om. Ulla vill bara prata om hundar och en massa hundmänniskor som jag inte känner. Visst kan väl gå för sig en stund, men verkligen allt kretsar kring hundar. Jag vill prata om t.ex cross men det är inte hon intresserad av. Och när jag då berättar om vad jag har gjort de senaste dagarna(har ju inte varit hemma på ca tre dagar) så lyssnar de med ett halvt öra och sedan när jag berättat en jättelång grej säger de: Va?? Och jag går ut ur rummet. Och detta om de då ens väljer att svara. För det sker också att jag bara får ett ögonkast till svar. Nej fy, jag vill hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0